به نام آفریننده عشق

 

در این برگه چندین گونه فرازمینی و موجود فضایی که از زمین بازدید کرده اند را به شما معرفی می کنیم. منبع اسامی و توضیحات این بیگانگان، کتاب Secret Alien Race از Dante Santori می باشد. صحت این مطالب بستگی به صحت مطالب کتاب دارد اما ناگفته نماند که این کتاب توسط یکی از مسئولین یا نظامیان روسی تهیه شده بود و قرار نبود کسی از مطالب این کتاب مطلع شود اما پس از مرگ او اسرار این کتاب فاش شده و به دست مردم رسیده است. گونه هایی که با * مشخص شده اند نیمه معتبر هستند و از اعتبار کمتری برخوردارند.

 

 

1. آرچورین ARTURIAN

 

 

 

 

 

آرچورین ها یا آرکتورین ها احتمالا روشنفکر ترین موجودات کهکشانی می باشند. آنها توانایی حرکت دادن اشیا را با ذهن خود دارند. حس شنوایی آنها از ماهیت تله پاتیک آنها فراتر است. آنها از صورت فلکی بوتس BOOTES آمده اند و طول عمرشان بین 350 تا 400 سال است.

به گفته ادگار کیسی EDGAR CAYCE، آرچورینز دارای یک زندگی بُعد پنجم هستند. آنها از نظر فنی و معنوی بسیار پیشرفته هستند. امروزه بسیاری از افراد راه های مختلف ارتباط با بیگانگان آرچورینز را کشف کرده اند. با این حال، تنها یکی از مطمئن ترین راه ها عمل شده است.

از آنجا که بیگانگان ARTURIANS در ابعاد مختلف (نه فقط بعد پنجم) وجود دارند، اکنون مشخص شده است که برای برقراری ارتباط با سطوح بالاتر، باید وارد یک حالت رویایی شد. در این حالت رویایی، بسیاری معتقدند که ادگار کیسی با بیگانگان آرچورین ارتباط مستقیم برقرار کرده است.

آرچورینز، بسیاری از منابع خود را برای دفاع از زمین در برابر خزندگان و خاکستری ها و برنامه های آنها اختصاص داده اند. آنها دیگر از رایانه استفاده نمی کنند زیرا دیگر به آن نیاز ندارند. آنها در هر کشوری روی کره زمین مستقر هستند و در واقع پایگاه هایی در سراسر جهان دارند. آنها برای آموزش بشریت اینجا هستند، اما در برخورد با دولت و ارتش که در درجه اول به فناوری نظامی علاقه مندند، نه روشنگری معنوی، مشکل داشته اند.

آرکتورها می توانند با ظرفیتی بازتر از حال حاضر کمک کنند اما افرادی که بر ایالات متحده و جهان حکومت می کنند آنقدر مادی گرایانه و خودخواه هستند که در برابر کمک این موجودات فوق العاده پیشرفته مقاومت می کنند. در عوض، دولت ایالات متحده با خاکستری هایی که موجودات بسیار خودخواهی هستند و تنها به دنبال تسخیر جهان برای اهداف حریصانه خود هستند، توافق کرده است.

آرچورینز قادرند در زمان سفر کنند و بسیاری از پایگاه های آنها بر روی زمین در داخل کوه ها قرار دارد. آنها می توانند از نظر جسمی ظاهر شوند اما در حالت اثیری نیز وجود دارند بنابراین ماده فیزیکی مانعی برای آنها نیست. آرچورینز غذا نمی خورند اما می توانند انرژی مصرف کنند و هفته ای یک بار فقط برای مدت کوتاهی می خوابند. آنها در نیمکره شمالی و جنوبی با چشم غیرمسلح قابل مشاهده هستند.

تولید مثل در آنها از نظر فیزیکی آنطور که در زمین قابل درک است انجام نمی شود. دستگاه هایی در آرچورینز وجود دارد که به طور مداوم فرکانس های ارتعاشی هر فرد در زمین را مشخص می کند. بر اساس اعتقاد آنها هرچه فرکانس ارتعاش بیشتر باشد، بدن و روح به خدا نزدیکتر است. احتمالا آرکتورها ظاهر یکسانی دارند و به این امر افتخار می کنند زیرا مقایسه و حسادت که در جامعه بشری روی زمین وجود دارد در آنها وجود ندارد.

 

2. آنوناکی ANUNNAKI

 

 

 

 

 

آنوناکی ANUNNAKI یا آنوناکنه از سیاره NIBIRUE می آیند. سیاره آنها بخشی از منظومه شمسی است، اما با یک مدار خیلی طولانی تر که هر 4000 سال یکبار به خورشید نزدیکتر می شود. آنها شبیه انسان هستند اما مرتفع تر (2.5 متر) و عضلانی تر هستند. هنگامی که آنها برای اولین بار از زمین بازدید کردند نژادهای دیگر نیز وجود داشتند که برخی بدخواه و باقدرت های ماوراء الطبیعه بودند.

آنوناکنه آنها را شکست داد و قدرتمند ترین شد. آنها به طور ژنتیکی باهوش ترین موجودات بیگانه را مهندسی کردند تا آنها را به عنوان بردگان در اختیار داشته باشند. در آن زمان سمائل و لیلیث پادشاه و ملکه آنوناکی بودند. آنها از وجود خزندگان در زمین اطلاع نداشتند و فقط با یک نژاد دیگر به نام ZETA RETICULAI همکاری می کردند. سرانجام آنها زمین را ترک کردند اما قبل از ترک زیرگونه ای از ZETA ایجاد کردند.

این گونه در نهایت تا زمان نفوذ خزندگان به حاکم مصر (فراعنه) تبدیل شدند. آنها به عنوان کاهنان معبد به سلطنت خود پایان دادند و افسانه های مربوط به غول ها را به دنیا آوردند. با این حال آنها طبق قول خودشان روزی برمی گردند اما تاریخ بازگشت آنها هنوز یک راز است. آنها واقعیت های روی زمین و همچنین سایر سیاره هایی که در آن تأثیر داشتند را می دانند.

 

3. رپتلین REPTILIAN

 

 

 

 

 

رپتلین ها یا رپتایل ها شناخته شده ترین و ترسناک ترین گونه های REPTOID هستند. آنها بیش از 15000 سال به طور دائم در زمین بوده اند و اعتقاد بر این است که آنها ممکن است میلیونها سال به صورت آشکار یا پنهان در اینجا بوده باشند. از صورت فلکی دراکو می آیند. آنها در هزاران سیاره حضور دارند و 500 سیاره را با استفاده از نفوذ در رهبر هر سیاره استعمار کرده اند. بعضی از اعضای آنها قدرت تغییر شکل و همچنین توانایی تله پاتیک را دارند.

آنها در زمین غالبا با انسانها زندگی می کردند و همه جنبه های پیشرفت ما را دیده اند اما اکثر انسانها از آنها بی خبرند. آنها یکی از پیشرفته ترین گونه ها از نظر تکنولوژی محسوب می شوند اما ترجیح می دهند به طور پنهانی کار کنند. اعضای عالی رتبه آنها می توانند بین ابعاد مختلف سفر کنند و برای داشتن قدرت نامرئی شدن آنها باید توسط یک گروه از نخبگان که “دراکو” می خوانند پذیرفته شوند.

خزندگان از “THE DRACO” نفوذ کرده اند، بنیانگذاران ILLUMINATI. آنها 3 پایگاه اصلی در زمین دارند: در نزدیکی مثلث برمودا، جایی در ساحل دانمارک و در سواحل نیوزلند. برخی می گویند که آنها هرگز زمین را ترک نخواهند کرد، حداقل خودشان!

 

4. افیم AFIM

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی لیرا می آیند. آنها خود را SPIANTSY AFIM می نامند به دلیل جنگی که با نژادی به نام SPIANTSY داشتند. با اینکه SPIANTSY ھا 12 برابر تعداد و 35 برابر سفینه و منابع بیشتری از AFIM داشتند اما AFIM در پایان پیروز شد. بنابراین آنها نام SPIANTSY را به نام نژادی خود اضافه کردند به عنوان هشدار برای سایر نژادها.

قد آنها از انسانها کوچکتر است و پوستشان با لکه های آبی پوشیده است که در مردان تیره تر و در زنان روشن تر است. سیاره آنها ALPETRI نامیده می شود و از نظر فنی بسیار پیشرفته هستند. آنها می توانند از سیاره خود را به زمین در 20 دقیقه طی کنند. آنها به اکسیژن نیاز ندارند و جو سیاره آنها عمدتا از هیدروژن تشکیل شده است.

آنها 10 سیاره را به روش غیر خشونت آمیز استعمار کرده اند. هنگامی که آنها به انسان نزدیک هستند می توانند نامرئی شوند اما انسان ها در اطرافشان چیزی را احساس خواهند کرد. سفینه های آنها کوچک و کروی شکل هستند. یکی از دلایل آنها به منظور بازدید از ما برای مطالعه آنچه آنها “انحراف انسانی” می خوانند و برای تعیین رشد نژاد بشر است.

 

5. امردر EMERTHER

 

 

 

 

 

به طورکلی توافق بر این است که امردر EMERTHER مهم ترین نژاد نه تنها در شورای 5 بلکه در بین تمام نژادهای شناخته شده است! آنها مربوط به SOLIPSI RAI هستند، اما در همه سطوح، بسیار قدیمی تر و پیشرفته تر هستند. آنها یکی از بنیانگذاران شورای پنج بودند. آنها با رئیس جمهور ایالات متحده، آیزنهاور در 3 موقعیت مختلف، ملاقات کردند.

آنها همچنین با 2 رهبر عالی رتبه اتحاد جماهیر شوروی در 3 موقعیت مختلف ملاقات کردند. آنها سعی کردند (آنها چیزی را به انسان زور نمی کنند) با ایالات متحده ملاقات کنند. رئیس جمهور، نیکسون، اما او ادعا کرد که این خیلی خطرناک است، زیرا آنها می توانند ذهن او را بخوانند و از اسرار ظریف امنیت ملی در مورد روابط با اتحاد جماهیر شوروی مطلع شوند.

 

6. آلكوهباتا ALCOHBATA

 

 

 

 

 

آنها احتمالا بیش از 5000 سفينه دارند و 100 سیاره را به تنهایی استعمار کرده اند. توسط دیگر بیگانگان به عنوان یکی از نژادهای “انگلی” در نظر گرفته می شوند. آدم ربایی به طور مکرر انجام می دهند و هدفشان از آدم ربایی نامعلوم است. آنها دوست ندارند با نژادهای بیگانه دیگر ارتباط برقرار کنند.

آنها از صورت فلکی پرسئوس می آیند و فوق العاده پرخاشگر هستند. مظنون به چندین مورد سقوط هواپیما بوده اند مانند پرواز 007 بر فراز اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی در سال 1983. آخرین مشاهده: سپتامبر 2001 در کانادا.

 

7. درایز DRIES

 

 

 

 

 

قدآنها حدود 2.5 متر است و ساختار بسیار پیچیده ای از جمجمه خود دارند. آنها حداقل 20 بار از زمین بازدید کرده اند و آدم ربایی هایی را به منظور استفاده از بشر برای تولید مثل انجام می دهند. آنها حداقل 520 انسان را ربوده اند. آنها از ستاره سوم درصورت فلکی جناغ می آیند.

آنها در 2 سیاره خانه دارند و حداقل 40 سیاره را استعمار کرده اند که 10 تا از آنها با استفاده از زور گرفته شده است. آنها با سه گونه دیگر همکاری می کنند و از مشتقات پروتئین حیوانی استفاده می کنند. طبق گزارش های بیگانگان، آنها از نظر روحی آماده تعامل با بیشتر نژادهای دیگر نیستند. ترکیب شیمیایی 2 سیاره خانگی آنها شبیه زمین است. آنها قرار است در سال 2022 خود را برای انسان آشکار کنند!

 

8. مايتر MAITRE

 

 

 

 

 

آنها دو سیاره خانگی در صورت فلکی مگوپی دارند. قد متوسط آنها با انسانها برابر است و توسط بسیاری از نژادهای بیگانه به عنوان “انگل” در نظر گرفته می شوند. به صورت آشکار آدم ربایی انجام می دهند و هدفشان استعمار در زمین است. آنها هرمافرودیت (دوجنسه) هستند و طول عمر آنها 120 سال است.

آنها حداقل 26 سیاره را استعمارکرده اند و حداقل 5000 انسان را ربوده اند. آنها حداقل 200 بار از زمین بازدید کرده اند. آخرین مشاهده: سپتامبر 2006 درنزدیکی نومه، آلاسکا، ایالت متحده آمریکا.

 

9. سولیپسی رای SOLIPSI RAI

 

 

 

 

 

آنها نژادی آرام و هماهنگ هستند. آنها داری یک رهبر اصلی به نام YMARTYYN هستند. تمدن آنها 2 میلیارد سال قدمت دارد و در آن زمان به اندازه ما پیشرفته بودند. آنها هیچ کلنی ندارند و کاملا بر روی توسعه سیارات و نژادهای دیگر تمرکز کرده اند. آنها از صورت فلکی CYGNUS می آیند.

آنها یک سلاح قدرتمند دارند که توسط آن خود را از برخی از همسایگان که ممکن است سعی در حمله به آنها داشته باشند حفظ می کند. یک بارنژاد MAITRE در جنگ با آنها 5 سفینه را از دست داد. آنها گفتند که نژاد بشر 645 راه برای نجات خود و سیاره خود دارد اما همه چیز به خود انسانها بستگی دارد. آنها SOLIPSI RAI هستند اما ما به آنها می گوییم “خاکستری ها”.

 

10. زتا رتیکولای ZETA RETICUALI

 

 

 

 

 

آنها معروف به SHAMTBHALA هستند و اغلب با نژادهای مایتر و سولیپسی رای به دلیل ظاهرشان اشتباه گرفته می شوند. آنها از صورت فلکی NETS می آیند و متحدان آنوناکی هستند و با آنها همکاری می کنند. آنها نمایندگان آنوناکی روی زمین هستند و حداقل 25 بار در سال اطلاعات مربوط به انسانها و زمین را برای آنها می فرستند.

آنوناکی ها زیرگونه ای از ZETA را با هدف ایجاد شباهت بیشترشان به انسان ساختند اما تفاوت هایی برای تشخیص آنها قرار دادند. برخی از آنها فراعنه مصر شدند. معروفترین آن آخناتن بود که توسط REPTILIANS و با واسطه کشیش های معبد از آنجا بر کنار شد. ZETA اولین هیبریدی بودند که توسط ANUNAKE (آنوناکی) مهندسی شدند و زیرگونه ZETA هنوز روی زمین وجود دارد.

اندام های جنسی یکی از تفاوت های زیر شاخه ها با انسان است. زتا رتیکولای هنوز هم به هر دو شکل اصلی و زیرگونه های ترکیبی روی زمین وجود دارند. مکان آنها بر روی زمین ناشناخته است.

 

11. دراکونین DRACONIAN

 

 

 

 

 

در صورت فلکی اژدها کهکشان دراکو (کهکشان اژدها) وجود دارد و سیاره ای از اژدهای انسان نما به نام دنیای دراکو در آنجا وجود دارد. اعتقاد بر این است که قرن ها پیش، این اژدهای انسان نما، که به دراکونی ها یا آلفا دراکونی ها DRACONIAN ، ALPHA DRACONIAN معروف بودند، برای برده شدن بشریت به زمین آمدند و منابع را برای منافع خود استخراج کردند.

درست مانند خزندگان REPTILIANS، آلفا دراکونی ها خود را شبیه انسان می کنند و جهان را بین درهای بسته اداره می کنند. همچنین اعتقاد بر این است که آنها در واقع دانش و تکامل بشری را سرکوب می کنند و ما را از سلطه جهانی باز می دارند. احتمال انقراض این گونه وجود دارد.

 

12. کورس KURS

 

 

 

 

 

اعتقاد بر این است که مربوط به نژاد ANUNNAKI هستند. آنها از سیاره DILLIMUNS آمده اند و پس از قرن ها دوری از زمین به تازگی بازگشته اند. رهبر خود آنها در میان آخرین بازدیدکنندگان است. آنها اکنون برای همیشه روی زمین خواهند ماند. آنها یک نقش مهمی در سال های آینده دارند. آنها زمان خود را در یک مایع گرانبهای طلا مانند غوطه ور می کنند که احتمالا طول عمر آنها را افزایش می دهد.

 

13. جفوک JEFOK

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی سند می آیند. به عنوان نژادی صلح طلب شناخته می شوند و از نظر فنی بسیار پیشرفته هستند. آنها 3 هفته قبل از کشته شدن JHON KENNEDY با او ملاقات کردند و از زمان مرگ او تا کنون روی زمین دیده نشده اند. درسال 1965 به رهبران دولتی که دارای سلاح هسته ای هستند پیامی دادند.

 

14. پلیدین PLEYADIYAN

 

 

 

 

 

پلیدین یا پلیدیان ها از کهکشان آندرومدا و سیستم های خورشیدی پیرامون پلیادیه می آیند. به طور دقیق تر از سیاره ERRA نزدیکی ستاره تایگتا. آنها با رشد معنوی همراه هستند و می توانند تا 2.5 متر رشد کنند.

آنها تزریق جنس را انجام می دهند، تفاوت بارز بین حالت جنسی و احساسات نفسانی آنها. سفینه های آنها به BEAMSIHIPS معروف است. آنها یکی از قدیمی ترین نژادهای شناخته شده هستند. آنها همچنان به توسعه مهارت های ذهنی لازم برای رسیدن به هدف خود می پردازند: یک “حالت معنوی” بالاتر.

 

15. ال مانوک EL MANOUK

 

 

 

 

 

از صورت فلکی گروس، نزدیک ستاره النیر می آیند. آنها یکی از آرام ترین نژادها هستند و اتحاد 5 نژاد را ایجاد کردند. “شورای پنج ” یک گروه 5 نژادی بیگانه است که از آنها محافظت می کند. آنها این جمله را ساختند: ” 5 جهان، 2500 گونه، یک نژاد “. در 500 سال اخیر بیش از حد از زمین بازدید کردند. آخرین مشاهده در زمین: نزدیک دریای کورتز، سپتامبر 2002.

 

16. موویاندن کایفیک MOOVIANTHAN KAYPHIK

 

 

 

 

 

آنها که معروف به درخشان هستند از صورت فلکی VULPECULA می آیند. آنها با حداقل 2 رئیس جمهور ایالت متحده و همچنین با رهبران اتحاد جماهیر شوروی و برخی از مقامات عالی رتبه سوسیالیستی ملاقات کرده اند. آنها مقادیر محدودی از فناوری خود را در اختیار انسان قرار می دهند.

آنها نقش زیادی در فرهنگ سیبری و تبت داشتند و هنوز پایگاه هایی در مناطق پنهان شده کوه ها در شمال غربی دارند. آنها تاکنون بیش از 40 سياره خارج از منظومه شمسی را استعمار کرده اند.

 

17. تانزانی TANZANY

 

 

 

 

 

از صورت فلکی پرسئوس، نزدیکی ستاره GORGONEA می آیند. آنها باعث هزاران (شاید میلیون ها) مرگ در زمین شده اند و از نظر فنی بسیار پیشرفته هستند. یک نژاد بیگانه گزارش داد که آنها (تانزانی) باعث بروز هر دو عامل سقوط هیندنبورگ و همچنین غرق شدن تایتانیک شدند.

آنها می توانند تا 500 سال زندگی کنند و قد آنها حدود 1.7 متر است. دیگر نژادهای بیگانه از آنها دوری می کنند. آخرین مشاهده: ژانویه 1999 در ایالت نیویورک.

 

18. ایندوگوتک INDUGUTK

 

 

 

 

 

آنها که معروف به سفید بلند هستند چندین پایگاه در ماه دارند و برای انجام بیشتر کارهای خود از برده ها استفاده می کنند. عملیات آنها در ماه بسیار محرمانه است. آنها تقریبا با مقامات عالی رتبه ایالت متحده آمریکا، چین و روسیه در ارتباط دائمی هستند.

آنها توانایی تغییر شکل به انسان به طور عالی را دارند و همچنین به عنوان مردان سیاه پوش شناخته می شوند زیرا از تاریکی خاصی استفاده می کنند و برای انجام عملیات ویژه بر روی زمین هستند.

 

19. کیلیمیر آئوک KYLLIMIR AUK

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی ولان می آیند. مشاهدات این نژاد در زمین نادر و بسیار کم است. به عنوان یک نژاد پر رمز و راز درنظرگرفته شده اند. گفته می شود که آنها از بازدید زمین ممنوع شده اند اما هنوز بازدید از زمین را به طور کامل متوقف نکردند. آخرین مشاهده روی زمین: دسامبر 1989.

 

20. نوردیک THE NORDIC

 

 

 

 

 

آنها که که با نام های مختلفی مانند انسان نماهای بلوند و بیگانگان بلند سفید شناخته می شوند، بیگانگانی انسان نما هستند که ظاهرا قبل از تولد عیسی از سیاره زمین دیدن کرده اند. این بیگانگان پس از آنکه یک زن انگلیسی گزارش کرد که دو نفر از آنها را در یک بشقاب پرنده در حال گردش در اطراف خانه خود دیده است کشف شده اند.

ویژگی های نوردیک ها: 1. عقل ماوراء طبیعی 2. حکمت نزدیک به مطلق 3. زیبایی ماوراء طبیعی 4. طول عمر فوق بشری 5. مخلوط علم و جادو 6. حضور در رویاها 7. دستکاری فضا و زمان 8. ویژگی های معنوی.

 

21. الگرولک ALLGRUULK

 

 

 

 

 

آنها معروف به سازندگان هستند و از صورت فلکی مجسمه ساز یا سنگ تراش می آیند. آنها از نژاد باستانی خزندگان گرفته شده اند و در ساخت کشتی و سایر دستگاه های مورد نیاز متخصص هستند.

آنها همچنین خود، مسافران فضایی هستند و به دنبال موارد جدید می گردند. آنها می توانند تا 230 سال زندگی کنند. آخرین بار در نزدیکی توکیو در کشور ژاپن در سال 2005 دیده شده اند. احتمال انقراض این گونه وجود دارد.

 

22. کیلی توکورت KIILY TOKURT

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی وال، در نزدیکی ستاره سهیل آل می آیند و تا 2 متر رشد می کنند و 200 سال عمر می کنند. آنها می توانند تغییر شکل دهند و تشخیص آنها بسیار سخت است.

هنگامی که آنها تغییر شکل می دهند تنها چیزی که نمی توانند تغییر دهند اندازه و رنگ چشم آنهاست. آنها یکی از قدیمی ترین نژادهای شناخته شده هستند و انسان ها را می ربایند. آخرین بار در حوالی سال 2008 روی زمین دیده شده اند.

 

23. مسنجر MESSENGER

 

 

 

 

 

احتمالا مرموز ترین نژاد در بین تمام نژادهای بیگانه هستند. اطلاعات زیادی در مورد آنها در دسترس نیست. آنها هر 300 سال یک بار از زمین دیدن می کنند و قرار است دیدار بعدی آنها در هر زمانی انجام شود.

آنها خود را آشکار نمی کنند و مستقیما با انسان ها ارتباط برقرار نمی کنند. آنها حکاکی ها، نقاشی ها و نوشته هایی بر روی سنگ ها و همچنین نمادهایی در بناهای تاریخی به جا می گذارند. سفینه های آنها به شکل قطره اشک و نقره ای رنگ است.

 

24. الگرولکس AL GRUUALIX

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی CETUS در نزدیکی KAITOS DENIEB می آیند. اگر چه آنها غالبا با نژاد خزندگان اشتباه گرفته می شوند اما به جز ظاهرشان در چیز دیگری با آنها شباهت ندارند.

قد آنها حدود 2 متر است و می توانند تا 350 سال زندگی کنند. این نژاد دارای 8 جنس مختلف است و همه آنها می توانند با یکدیگر تولید مثل کنند. آخرین مشاهده در دسامبر 2004 در نزدیکی لیما (پرو) بود.

 

25. رک RAK

 

 

 

 

 

در بین نژادهایی که از زمین بازدید کردند آنها کمترین بازدید را داشته اند. آنها فقط 5 بار از زمین بازدید کردند و آخرین بار در خاورمیانه دیده شدند. به گفته برخی از دانشمندان مسلمان، آنها در دنیایی غیبی زندگی می کنند، در ابعادی فراتر از ابعاد جهان ما. طبق بعضی از گزارش ها آنها بازدید از زمین را متوقف کردند زیرا سیستم ایمنی بدن آنها با زمین سازگاری ندارد.

 

26. نامرئی ها INVISIBLE

 

 

 

 

 

در نزدیکی مناطق با امنیت بالادیده شده اند. آنها از صورت فلکی منسا می آیند و تقریبا با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. ارتش آمریکا و روسیه فناوری را توسعه داده اند که به آنها اجازه می دهد تا آنها را در رادارها ردیابی کنند.

3 چیز در مورد این نژاد شناخته شده است: 1.هنگام نزدیک شدن، بوی ترشی از خود به جای می گذارند. 2. وقتی نزدیک پنجره هستند می توانید انعکاس آنها را ببینید و گاها به شکل لکه مانند در تصاویر دوربین مدار بسته دیده می شوند. 3. وقتی بسیاری از سگها آنها را می بینند بدون دلیل پارس می کنند.

 

27. هاو هانوآئه کوندراس HAV HANNUAE KONDRAS

 

 

 

 

 

آنها از کهکشان DWARFSEXTANS می آیند. اولین بار در سال 934 میلادی درمنطقه ای که اکنون ما آن را رومانی می شناسیم از زمین بازدید کردند. آنها اغلب انسان ها را می ربایند و می کشند. همچنین خون انسان و حیوان را تخلیه می کنند و می نوشند. آنها مسئول افسانه خون آشام ها هستند. چندین دولت انسانی اقدامات آنها را می دانند و می پذیرند.

 

28. کیلیمات آر KILLIMAT-ARR

 

 

 

 

 

آنها که معروف به K-ARR هستند از صورت فلکی CRUX، نزدیک GACRUX می آیند. ردیابی آنها بسیار سخت است. ارتش ایالت متحده و ارتش روسیه دوربین و سیستم راداری ایجاد کرده اند که اجازه می دهد آنها را مشاهده کنند. آنها فقط 8 بار دیده شده اند و هدف از حضور آنها مشخص نیست. وقتی دیده می شوند معمولا در ناحیه ای است که به مثلث برمودا معروف است.

 

29. جیقانتيک JIGHANTIK

 

 

 

 

 

آنها ارتباط پراکنده را با 3 دولت را حفظ می کنند (آمریکا، روسیه و چین). آنها 3000 سال است که از زمین بازدید می کنند و طبیعت خشونت آمیز دارند. از صورت فلکی HOROLOGIUM می آیند و به عنوان متحدان MAITRE شناخته شده اند. آخرین بازدید: سال 2003 در نزدیکی هوستون آمریکا.

 

30. آکارت AKART

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی سکستان ها می آیند. یکی از سفینه های آنها درسال 1996 درخارج از VARGINHA برزیل سقوط کرد. 2 نفر از سرنشینان آن پس از پرداخت میلیاردها دلار پول به دولت برزیل تحت بازداشت ایالت متحده قرار گرفتند. آنها دارای سریعترین سفینه های فضایی هستند. آخرین مشاهده: سال 2002، دوباره VARGINHA برزیل.

 

31. دورسی DORSAY

 

 

 

 

 

تا حداکثر نیم متر ارتفاع رشد می کنند و حداقل 250 بار از زمین بازدید کرده اند. آنها از کاسیوپیا می آیند جایی که در 2 سیاره خانه دارند. آنها نژادهای بیگانه و انسانها را می خورند. نژاد آنها حداقل 4 میلیارد سال قدمت دارد و آنها یک سال با یک نوع بیگانه دیگر در جنگ بودند. آخرین رؤیت روی زمین: سال 2001، آلپ ایتالیا.

 

32. ماگل MAGELL

 

 

 

 

 

یک نژاد بسیار صلح آمیز هستند. آنها در آمریکای جنوبی 2 پایگاه دائمی دارند. آنها 100 درصد شبانه هستند، با انسانها ارتباط ندارند و توسط نژادهای بیگانه دیگر به عنوان “خجالتی” توصیف شده اند. آنها هزاران حشره و جونده را ماهانه برداشت می کنند. 12 سال قبل حداقل 3 نفر از آنها تحت بازداشت نظامی برزیل بوده اند. آخرین مشاهده در نزدیکی اوخاکای مکزیک، سال 2003.

 

33. لانگ LANG

 

 

 

 

 

گونه های کوچکی که فقط تا 70 سانتی متر رشد می کنند و از ستاره ششم در صورت فلکی گیسو آمده اند. آنها در 3 یا 4 سیاره، خانه دارند و در آنها مستعمره شده اند. آنها اولین نژادهایی بودند که از زمین بازدید کردند.

2 نژاد بیگانه ادعا می کنند که آنها بیش از 10 میلیون انسان را ربوده اند و بعضی از نژادها اظهار می کنند که تعداد کمتر از این است. یک نژاد بیگانه بیانیه ای به رئیس جمهور روسیه داد که نژاد لانگ هرگونه انسان را ربوده است. آخرین مشاهده: نیوزیلند، در سال 2006، یک گروه 20 نفره.

 

34. اسمد SMAD

 

 

 

 

 

آنها از سیاره SVOKK، صورت فلکی BATTERY می آیند. سفينه های آنها شکل مخروطی دارند و از نظر ظاهری به انسان شباهت دارند. طبق گفته یک نژاد بیگانه از آنها فقط 6 سفینه باقی مانده است. آنها 20 سیاره را استعمار کردند و برای اولین بار 2500 سال پیش از زمین بازدید کردند و به اعتقادات مذهبی ما بسیار علاقه مند هستند. به گفته دیگر نژادهای بیگانه، نژاد آنها درحال ضعیف شدن است.

 

35. تنگری تنگری TENGRI TENGRI

 

 

 

 

 

از سیاره تنگری بخش کهکشانی 56 منظومه ستاره ای 1342-F می آیند. آنها در زیر زمین زندگی می کنند و 10 ميلیون جمعیت دارند. آنها برای زنده ماندن به جَو و آب نیاز ندارند و 10 هزار سال پیش برای اولین بار از زمین بازدید کردند.

آنها یک سفینه دارند که می تواند 5 میلیون نفر از آنها را در خود جای دهد. آنها در تمام مدت تاریخ با دولت های بشری تماس داشته اند. آخرین مشاهده: نزدیک بوینس آیرس، آرژانتین، سال 2003.

 

36. گریسلی GRAYSLI

 

 

 

 

 

قد آنها به طور متوسط اندازه قد انسان هاست و پوشیده از موی ابریشمی نرم هستند. آنها 2 سیاره در سیستم ستاره ای ویرجین دارند و حداقل 12 بار از زمین بازدید کرده اند. اولین دیدار آنها در دوره سلسله های فراعنه مصر اتفاق افتاد.

هرم DJOSER به افتخار آنها ساخته شده است و آنها از نزدیک به توسعه انسان کمک کرده اند. فقط 6 نفراز آنها هر بار با سفینه های خود سفر می کنند. آخرین مشاهده: جولی 2002 و فوريه 2004.

 

37. وینیت واری VINNYT VARY

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی پاوو می آیند و احتمالا نژادی بسیار محترم و صلح آمیز هستند. حداقل از سال 1000 پس از میلاد به زمین آمده اند. آنها آدم ربایی نمی کنند و با انسان ها تعامل ندارند. آنها می توانند تا 2000 سال زندگی کنند و قد آنها شبیه یک انسان عادی است. آنها گیاهخوار هستند. آ‌خرین مشاهده: در نزدیکی اودسا، اوکراین، ژوئیه 1995.

 

38. استروم STROM

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی خرس کوچک می آیند. استروم ها بی مهره و همزاد هستند. قد متوسط آنها 2 متر است. پوشش گیاهی برای فرهنگ آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است و دلیل اصلی بازدید آنها از زمین همین است. آنها حداقل 200 بار در کره زمین بوده اند.

آنها با احتیاط شدید عمل می کنند و به ندرت توسط انسان دیده می شوند. ابتدا در پایان آخرین عصر بزرگ یخبندان از زمین بازدید کردند. آنها 20 کلنی درکهکشان ویالاکتا دارند و سفینه های آنها شکل هشت ضلعی دارد. آخرین مشاهده: اورگان، آمریکا، سال 1976.

 

39. کالنیا KALENIA

 

 

 

 

 

از صورت فلکی آکیل، ستاره TARAZED آمده اند. آنها 3 سیاره را استعمار کرده اند و طول عمر آنها 150 سال است. آنها اغلب در شمال آفریقا و منطقه صحرا دیده می شوند. اولین بارحدود 300 سال قبل از میلاد از زمین بازدید کردند. آنها آدم ربایی نمی کنند و علاقه اصلی آنها در مورد زمین مواد معدنی است. آخرین بار در سال 2003 در نزدیکی آتشفشانی در ایسلند دیده شدند.

 

40. تاریس TARICE

 

 

 

 

 

منشا آنها مشخص نیست. آنها به علت ویژگی خاص سفینه شان درنزدیک آتشفشان ها دیده می شوند. آنها هرگز با انسانها تماس نگرفته اند و هیچ گزارشی در مورد آنها داده نشده است. حضور آنها در زمین مکرر بوده است و گزارش های متناقض در مورد ظاهر آنها داده شده است. آخرین مشاهده: سواحل نروژ، سال 2000.

 

41. آلماهولوک ALLMAHULUK

 

 

 

 

 

آنها پس از شکست در نبرد علیه REPTOIDS در هند باستان که حدود 200 سال از آن بازدید می کردند، مجبور به ترک زمین شدند. آنها بازدیدهای خود را از زمین در سال 1948 از سر گرفتند. آنها از نظر فنی بسیار پیشرفته هستند.

سفینه های آنها اغلب نامرئی است و آنها نوعی لباس می پوشند که آنها را نیز نامرئی می کند. ظاهرا آنها از مشتری یا یکی از قمرهای آن می آیند. آخرین مشاهده: پرتغال، می 2005.

 

42. ميثيلائه MYTHILAE

 

 

 

 

 

آنها به گونه های REPTOID مربوط می شوند و از صورت فلکی سرپنس، ستاره علیا می آیند. اولین بازدید از زمین فقط در 13 ژوئن 1965 بود. آنها هیچ تهدیدی برای انسانها محسوب نمی شوند و اغلب در اطراف قطب جنوب دیده می شوند. دلیل مراجعه آنها مشخص نیست. آخرین مشاهده: قطب جنوب، 1 مه 1997.

 

43. پوریتاو ایلومو PURITAV ILLUMU

 

 

 

 

 

منشا آنها مشخص نیست‌. آنها اغلب در شمال غربی ایالت متحده آمریکا به ویژه در منطقه اورگان مشاهده می شوند. آنها علاقه خاصی به اقیانوس های زمین دارند و به داشتن سفینه های زیر آب معروف به USO شناخته شده اند.

در دهه 1980 و 1990 چند بار سقوط کرده و در حالی که آمریکایی ها در حال آزمایش جدید بودند در برابر کشتی های آمریکا قرار گرفتند. آنها صلح جو و غالبا شبانه هستند. آخرین بار در سال 2000 در سانفرانسیسکوی آمریکا دیده شدند.

 

44. الفاف ELFFAF

 

 

 

 

 

از صورت فلکی بوتس، نزدیک PRIMUS ASELLUS می آیند. آنها همچنین شبیه خاکستری ها هستند اما به آنها مرتبط نیستند. این نژاد دارای 4 جنس مختلف است و به خیراندیش معروف هستند. به نظر می رسد که آنها علاقه خاصی به مواد اولیه و مواد معدنی دارند. اغلب در نزدیکی معادن قدیمی دیده شده اند. آخرین مشاهده: GENERAL EL DEISIDRO SAN، کاستاریکا، سال 2005.

 

45. کاراولدی CARAVELDI

 

 

 

 

 

مشخص شده است که برای نژادهای دیگر و بعضی مواقع برای انسان نیز بسیار خطرناک هستند. آنها از صورت فلکی آفتاب پرست آمده اند و به طور دائم با چند نژاد برای بیش از 500 سال درگیر شده اند. آنها به ندرت در زمین دیده میشوند و تا 500 سال عمر می کنند. گفته می شود که آنها 3 متر قد و 4 بازو دارند. آخرین مشاهده در نزدیکی نیو اورلئان، ایالت متحده آمریکا، سال 1976.

 

46. ایرک AIRK

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی OPHIUCHUS، نزدیک یدپریور می آیند. توسط نژادهای دیگر صلح آمیز قلمداد می شوند. هرگز در زمین طولانی نمی مانند و با انسانها یا دیگر بیگانگان ارتباط برقرار نمی کنند.

آنها بیشتر از زمین به عنوان توقف استفاده می کنند و بیشتر شبانه هستند. سفینه های آنها نور نارنجی روشن ساطع می کند و غالبا به شکل هشت ضلعی است. آخرین مشاهده: نزدیکی لندن، انگلیس، سال 2003.

 

47. تیسار 3 3-TISAR

 

 

 

 

 

منشا آنها ناشناخته است اما گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه 2 سال طول میکشد تا به این سیاره برسند. آنها بازماندگان یک نژاد منقرض شده REPTOID هستند و تصرف نمی کنند. آنها همان سطح فناوری یا دانش سایر نژادها را دارند و برخی از خصوصیات انسانی مانند پوست را دارند.

در سال 1977 یا 1978، در نزدیکی سیه نا (ایتالیا) 2 گونه از آنها بعد از فرود آمدن در پشت کلیسایی ویرانه اسیر شدند. سه روز بعد به یک پایگاه هوایی ایالت متحده که هنوز در ایتالیا است منتقل شده و درنهایت به مکانی نامعلوم منتقل می شوند. اتحاد جماهیر شوروی 3 / APIS توانست یک فیلم از آنها ضبط کند. آخرین مشاهده: 3 ژانویه 2001، نزدیک ویکتوریا، کانادا.

 

48. ماتراكس MATRAX

 

 

 

 

 

علی رغم ظاهر آنها (هنگام مشاهده ترس را در انسان ایجاد می کند) این نژاد، پرخاشگرانه شناخته نشده است. آنها می توانند تا 400 سال زندگی کنند و از صورت فلکی دلفینوس، در نزدیکی SUALOCIN می آیند. آنها حداقل 4000 سال است که از زمین بازدید می کنند و الهام بخش نژاد بیگانه در فیلم “روز استقلال” بودند. آخرین مشاهده: نزدیکی مارسی، فرانسه، سال 1996.

 

49. چاملئون CHAMELEON

 

 

 

 

 

این بیگانگان گونه ای ناشناس از انسان نماهای مسالمت آمیز هستند که بومی یک سیاره گرم و زرد هستند. آنها شبیه خاکستری هایی با اندازه انسان، با پوست بدون مو، گوش های نوک تیز و چشم های گرد هستند. لب های گوشتی تیره و شکاف های آبشش مانند روی سرشان هستند. دستان آنها پنج انگشت است و شبیه دست انسان است که در فلس های خزنده پوشانده شده است.

این بیگانگان یک گونه مسالمت آمیز هستند اگر چه هنوز برای دفاع به سلاح های مرگبار دسترسی دارند. آنها ادعا می کنند که جهان آنها با زمین متفاوت است زیرا آنها به یکدیگر بی اعتماد نیستند و در ترس از جنگ زندگی نمی کنند. فناوری آنها شامل میدان های نیرو و بشقاب پرنده است.

 

50. رامای RAMAY

 

 

 

 

 

آنها از CAPELLA، صورت فلکی AURIGA آمده اند. به عنوان یک نژاد بسیار صلح آمیز شناخته شده اند و سعی کردند با انسان ها همزیستی کنند. آنها تمدن مایاها را با قراردادن انسان ها از نقاط مختلف گرد زمین در آمریکای جنوبی ایجاد کردند.

آنها یک نژاد دانشمند هستند. آنها به مایاها در مورد نجوم و زمان یاد دادند. آنها زمانی زمین را ترک کردند که مایاها در بالاترین شکوه خود بودند. پس از آن مایاها “قربانی خون” را به افتخار آنها آغاز کردند. این نژاد پس از آن بارها روی زمین بوده است. آخرین مشاهده: بورا بورا، سال 2001.

 

51. نگومک NEGUMAK

 

 

 

 

 

اولین بازدید شناخته شده از زمین تنها در سال 1989 اتفاق افتاد. آنها انسان ها را ربوده و ذهن اسیران خود را کنترل می کنند و پس از آزادی اسیران به نفع خود استفاده می کنند. این نژاد الهام بخش نژاد بیگانگان در فیلم INDEPENDENCE DAY بود. آنها یکی از قدیمی ترین نژاد ها هستند و یکی از نژاد هایی هستند که اکثر دولت های بشری هنگام در نظر گرفتن آینده انسان ها از آنها می ترسند.

 

52. آینانا AINANNA

 

 

 

 

 

اعضای این نژاد علت ابداع انسان ها برای اصطلاح “مریخی ها” هستند. آنها از صورت فلکی جوزا آمده اند. آنها هزاران سال است که پایگاه های دائمی در مریخ داشته اند، جایی که نوعی ماده طلا مانند را استخراج می کنند. اولین بازدید ثبت شده از زمین: 1235 قبل از میلاد در ژاپن. آخرین مشاهده: ماداگاسکار، سال 2003.

 

53. 2017

 

 

 

 

 

آنها فقط یک بار با انسان ها تماس گرفته اند: در اتحاد جماهیر شوروی در سال 1935. طبق گزارش ها آنها به نوعی گویش اسلاوی صحبت می کردند. آنها یک پیام مکتوب باحدود 10 جمله گذاشتند. آنها از کهکشان UDFID-3954b284 می آیند.

فاصله تخمینی از زمین 13.2 میلیارد سال نوری است. آنها با استفاده از آنچه نژادهای بیگانه دیگر آن را “کرم سوراخ” می نامند، سفر می کنند که به آنها اجازه می دهد فضا را “خم” کنند. طبق گزارشات، آنها قد بلند و موهای بلوند داشتند و بوی گل می دادند.

 

54. آلتایریان ALTAIRIAN

 

 

 

 

 

نژادی از بیگانگان با تکنولوژی پیشرفته هستند که در سیستم ستاره ای آلتایر زندگی می کرده و درگیر جنگ داخلی بودند. آنها روابط خود را با دراكون ها DRACONIAN حفظ کرده بودند. نژاد آنها احتمالا منقرض شده یا درحال انقراض است.

 

55. الینا ELLINA

 

 

 

 

 

آنها اغلب در کشورهای ژرمن و در اعماق جنگل ها مشاهده می شوند. معلوم نیست که آنها برای انسان خطرناک هستند یا خیر اما به نظر می رسد که آنها از ترساندن انسانها لذت می برند. گزارش شده است که آنها اتومبیل های انسانها را برای سرقت اموالشان دزدیده بودند. آخرین مشاهده: در نزدیکی مونیخ، آلمان، دسامبر 2004.

 

56. مازارک MAZAREK

 

 

 

 

 

آنها از صورت فلکی Camelopardalis می آیند. از دهه 1300 تا اوایل دهه 1900، توسط دیگر نژادهای بیگانه اجازه خروج از سیاره خود را نداشتند. آنها نژادی بسیار خشن و درنده هستند. آنها به عنوان متحدان نژاد MAITRE شناخته می شوند. آنها تا 1.6 متر رشد می کنند. آخرین مشاهده روی زمین: آگوست 2001.

 

57. ایکس وان ضد X-1Z

 

 

 

 

 

معروف به X هستند و فقط 2 بار در زمین مشاهده شده اند. طبق گزارشات دیگر نژادها، آنها در عرض 10 ثانیه 4 بار قادر به تغییر شکل هستند. منشا آنها مشخص نیست. آنها آدم ربایی می کنند و آزمایش های پزشکی انجام می دهند و از اواسط سال 1500 به زمین سفر کرده اند. تنها 2 مورد مشاهده تایید شده در حوالی الازیغ ترکیه اتفاق افتاده است.

 

58. پاکستی PUXHITY

 

 

 

 

 

آنها در برخی از مناطق آمریکای جنوبی و مرکزی بسیار تأثیرگذار بودند. در یک زمان بیش از 2000 عضو از آنها در میان انسان ها زندگی می کردند تا اینکه یک روز اکثر آنها زمین را ترک کردند به جز 25 نفر که انسان ها آنها را کشتند. برخی از آنها 4 متر قد داشتند.

 

59. چولکائه CHULKAE

 

 

 

 

 

در مورد چولکائه CHULKAE بیگانگان نمی دانند که چگونه تکامل یافته اند و از کجا آمده اند. آنها در همه قاره ها وجود دارند و در زیر زمین زندگی میکنند و بیشتر شبانه هستند. ظاهرا آنها می توانند تا 250 سال زندگی کنند. تاکنون هیچ کدام از آنها زنده دستگیر نشدند.

 

60. ایکس اس تیکوت XS-TYKUT

 

 

 

 

 

آنها توسط نژاد MAITRE ایجاد شدند تا از آنها به عنوان برده استفاده شود و هنوز هم به مايتر خدمت می کنند. آنها اغلب توسط MAITRE به مناطق حساس امنیتی فرستاده می شوند و به عنوان پیام رسان و همچنین برای انجام آدم ربایی کار می کنند.

آنها احتمالا می توانند برای همیشه زندگی کنند زیرا ارگانیک نیستند. با این حال مواد خامی که MAITRE برای ساخت آن نیاز دارد بسیار نادر است. بنابراین، تعداد زیادی از آنها وجود ندارد (کمتر از 300). آنها قادر به استفاده از تفکر منطقی و همچنین پرواز سفينه ها و بسیاری از وظایف دیگر هستند. آخرین مشاهده: 1997، بریزبن استرالیا.

 

 

* نژادهای زیر از اعتبار کمتری نسبت به نژادهای بالا برخوردارند.

 

 

61. کاریان CARIAN *

 

 

 

 

 

خالق به کاریان یا کارین سیاره جدیدی در صورت فلکی شکارچی داد. طراحی آن گرمسیر بود و دارای انبوهی از باتلاق ها و جنگل های مرطوب بود. ظاهرا کاریان ها اولین بار در زمان خلقت به این جهان وارد شدند. کاریان ها نسبت به گربه سانان، تنوع سایز، شکل و رنگ بسیار بیشتری در نژاد خود دارند. آنها می توانند 2.5 متر یا فقط چند اینچ قد داشته باشند.

آنها همچنین به دلیل توانایی های نظامی خود شناخته شده اند و سفينه های فضایی آنها احتمالا پیشرفته تر از همه در جهان است. این یک فرمانده کاریانی بود که بر ناوگان عظیم سفينه های فضایی و رزم ناوهای فدراسیون کهکشانی لایران و خانه های سلطنتی آویون و آلن فرمانروایی می کرد. کاریان ها نژادی از موجودات پرنده مانند هستند.

طبقه حاکم کاریان ها در تکامل یافته ترین حالت خود، شبیه انسان هایی با ویژگی ها و رنگ آمیزی های عقاب مانند است. مانند گربه سانان (لایران)، گروهی از 45 کاریان اصلی اثیری باقی ماندند و به شورایی تبدیل شدند که بر رشد برادران و خواهرانشان نظارت و مدیریت می کرد. هنگامی که وسایل نقلیه فیزیکی آنها به سطح معینی از توسعه رسید، تلاقی ژنتیکی (چیزی که از گربه سانان آموخته بودند) با خزندگان خاصی که در باتلاق ها و مناطق گرمتر سیاره تکامل یافته بودند، انجام دادند.

نتیجه این برنامه ژنتیکی ایجاد یک نژاد هیبریدی جدید بود که برای ما به نام دراکونی ها شناخته می شود. با گذشت زمان، دراکونی ها در سلسله سلطنتی ALN بیشتر از کاریان ها اصیل شدند. احتمال انقراض این گونه وجود دارد.

 

62. لایران LYRAN *

 

 

 

 

 

لایران یا لایرن ملقب به گربه سانان یا مردمان گربه ای، مدت ها قبل از پیدایش انسان ها روی زمین آمدند. آنها در گذشته پوست قهوه ای تیره داشتند اما در طول زمان به سفید تغییر رنگ دادند. آنها نژادی دوست داشتنی، مهربان و صلح جو هستند و دارای اعتماد به نفس بالا هستند.

از سیستم ستاره ای LYRA آمده‌ اند و دارای شهر های توسعه یافته هستند. آنها بیشترین ارتباط را با پلیدین ها و نوردیک ها دارند و دشمن اصلیشان آلفا دراکونی ها و خاکستری ها هستند.

 

63. ریگلین RIGELIAN *

 

 

 

 

 

ریگلین یا ریگلیان یک بیگانه بدخواه است که احتمالا توسط LYRAN ایجاد شد. این نژاد سرانجام به سیاراتی در منظومه ریگل درصورت فلکی شکارچی فرستاده شد. قد آنها تا 1.5 متر است و بدن آنها بی مو است. پوست سخت خاکستری و بافتی شبیه خزنده دارند. آنها یک سیستم گوارشی غیر عملکردی و دو مغز مجزا دارند.

آنها باید خون انسان و سایر مواد بیولوژیکی انسانی داشته باشند تا زنده بمانند. در شرایط نامساعد، آنها می توانند در مایعات حیوانی دیگر زندگی کنند. غذای آنها توسط کلروفیل از طریق فتوسنتز به انرژی تبدیل می شود و مواد زائد از طریق پوست دفع می شود.

پایگاه آنها در سمت دیگر ماه یا همان سمت دور ماه است. آنها به منطق، تمایل بد نشان می دهند و نسبت به انسان های عادی دارای ضعف های روانی بیشتری هستند. نمی توان به آنها اعتماد کرد و همه چیز آنها تحت کنترل چیزی است که آنها آن را “حافظ” می نامند. اگر برنامه آنها حتی اندکی از تعادل یا زمینه خارج شود گیج می شوند.

از نظر روانشناختی روحیه آنها در حال فروپاشی است. ریگلین های اصلی نوردیک ها بودند تا اینکه توسط گری ها (خاکستری ها)، نژادی انگلی، مورد تهاجم قرار گرفتند، که برخلاف میلشان، آنها را تصاحب کردند و با آنها آمیخته شدند. چندین نوردیک بلوند به خاطر گری ها از سیستم خود فرار کردند و به زمین آمدند.

 

64. ستین CETIAN *

 

 

 

 

 

آنها که معروف به TAU CETIANS هستند از صورت فلکی سیتوس که در برج حمل قرار دارد و به نهنگ معروف است می آیند. آنها دارای سه رنگ پوست قهوه ای ،سبز و قرمز هستند. افراد قهوه ای پوست دارای موهای قهوه ای روشن یا مشکی، افراد سبز پوست دارای موهای سبز روشن یا بلوند و افراد قرمز پوست دارای موهای قرمز، نارنجی یا بلوند هستند.

قد آنها بین 2 تا 2.5 متر گزارش شده است. آنها با UMMITES و PLEYADIAN متحد هستند و با REPTILIAN و خاکستری ها رابطه خوبی ندارند. ظاهرا دانشمندان از ستین ها سیگنال های رادیویی واضحی را دریافت کرده اند.

 

65. آندرومدان ANDROMEDAN *

 

 

 

 

 

شورای آندرومدان دستور داده است که تمامی موجودات فرازمینی روی زمین و ماه كاملا خارج از فضای ما باشند. آنها هر چیزی را که موجود فضایی باشد، خیرخواهانه یا غیر خیرخواهانه، خارج از این سیاره می خواهند. آنها از نظر ظاهری شبیه انسان های زمینی هستند و معمولا لباس های رنگارنگ سنتی فدراسیون کهکشانی را می پوشند.

بعضی از آنها قفقازی هستند که از نوع به اصطلاح «اسکاندیناوی» (موهای بلوند، چشم های آبی، پوست رنگ پریده)، تا نوع «مدیترانه ای» (موهای قهوه ای روشن تا تیره، چشمهای خاکستری تا قهوه ای، پوستی برنزه) متغیر است. مردها 1.7 تا 2.12 متر و زنان 1.63 تا 1.93 متر قد دارند. چشمان همه آندرومداها کمی بزرگ تر از انسانهای زمینی است. پوست آنها آبی روشن است، اما وقتی پیر میشوند، سفیدتر میشود.

لب ها نازک هستند و تقریبا صورتی روشن هستند، در حالی که گوش ها کمی پایین تر در کنار سر قرار گرفته اند و از نظر اندازه کمی کوچکتر هستند. دست ها و پاها از نظر ظاهری ظریف و با انگشتان دست و پای بلند هستند. آندرومداها در فدراسیون کهکشانی به دلیل تسلط بر همه مسائل علمی مورد توجه هستند. میزان خواب مورد نیاز: حدود 2 ساعت در روز. آندرومداها به زبانی صحبت می کنند که شبیه به اسپانیایی یا ایتالیایی است.

شکل سفینه های آندرومدایی از سفینه های پیشاهنگی به شکل سنتی خود که 15 تا 20 متر طول دارند تا سفینه های فرماندهی اتمسفری کوچک عدسی شکل که تا نیم مایل (805 متر) طول دارند، متفاوت است. چندین منبع، از جمله برانتون، اشاره می کنند که آندرومداها عضوی از فدراسیون سیارات هستند. برخی افراد ادعا می کنند که برای مدت طولانی با ساکنان سیاره ای در صورت فلکی آندرومدا در تماس بوده اند. الکس کولیر یکی از آنهاست.

او ادعا میکند که آنها قدیمی ترین نژاد در کهکشان ما هستند و به شدت نگران آینده ما هستند. میانگین سنی آندرومداها 2007 سال است. مخاطبین COLLIER می گویند در دسامبر 2013، ما به عنوان موجودات چگالی 3 وجود خود را متوقف خواهیم کرد و به تراکم 4 خواهیم رفت. آنها می گویند که انسان ها بخشی از یک گروه روح هستند و آنها را پاتال می نامند که با نفوذ دراكونی ها مخالف بود و صدها هزار سال با آنها جنگیده است. آنها می گویند که زمین توسط استبداد دراکونیایی اداره خواهد شد. به طور خاص برای زمین، ماه و مريخ.

 

66. اُمیت UMMITE *

 

 

 

 

 

آنها مانند LYRAN و PLEYADIAN گفته میشود از نظر ظاهری «اسکاندیناویایی» هستند و بنابراین ممکن است با جوامع «نوردیک بلوند» پیوند داشته باشند. اُمیت ها ادعا می کنند که در مارس 1950 در منطقه DIGNE بر روی زمین فرود آمده اند. سه کار دستی خدمه ای را از سیاره UMMO آوردند که پایگاهی را احتمالا در قله BLACIE، بین DIGNE و LA JAVIE در جنوب فرانسه ایجاد کردند.

آنها زمان مشخصی را صرف تجزیه و تحليل عادات ما کردند. در پاریس قدم زدند و از جلب توجه به خود اجتناب کردند. تجزیه و تحلیل دقیق دانشمندان UMMO و همچنین دانشمندان زمین و سایر تمدن های کهکشانی نشان داد که رنگ های ما آنطور که حواس ما معمولا آن را درک می کنند نیست. بنابراین رنگ های زنده ای که ما از تماشای باغ گل لذت می بریم، فقط یک ادراک روان شناختی زیبا هستند. هیچ غنای رنگی بیرون از ما وجود ندارد.

آنها به عنوان موجودات فرازمینی از سیاره UMMO توصیف می شوند که ادعا می شود 14.6 سال نوری از ما فاصله دارد و احتمالا در منظومه ستاره ای WOLF 424 قرار دارد. آنها نقش مهمی در انتشار ادبیات علمی – فنی در اسپانیا داشتند. در دهه 1960 و دهه 1970 از یک پایگاه پنهان در نزدیکی یک شهر کوچک در استان BASSES ALPS (آلپ پایین) فرانسه بازدید کردند.

UMMITES با تعدادی منتخب از افراد تماس گرفتند و اطلاعات فنی دقیقی را در مورد فناوری های مختلف و نظریه هایی که دانش علمی را فراتر از ارتدکس های رایج گسترش میداد، در اختیار آنها قرار دادند. تنها تماس فیزیکی که UMMITES با کسی داشتند، به غیر از تماس های تلفنی و ارسال اطلاعات فنی از طریق پست معمولی، با یک تایپیست استخدام شده بود که نحوه کار او را توضیح می داد و در نهایت هویت UMMITES را کشف کرد.

 

67. ساسکوآچ SASQUACH *

 

 

 

 

 

ساسکوآچ یا پاگنده (BIG FOOT) انسان هایی بزرگ و مودار هستند که عمدتا درون غارها یا مناطق کوهستانی و جنگلی زندگی می کنند. غذای آنها ریشه درختان، توت، علفها، فندق و … است. اکثر کسانی که آنها را دیده اند آنها را به شکل صورتی انسانی در بدنی غیر انسانی توصیف کرده اند. قد آنها بین 2 تا 3 متر است. آنها مهربان و بی آزار هستند و برای دفاع از خود از پرتاب تخته سنگ ها استفاده می کنند.

 

68. موثمن MOTHMAN *

 

 

 

 

 

آنها موجوداتی بالدار، انسان مانند و دارای دست هستند. آنها بسیار باهوش و بدطینت هستند. آنها دارای دو چشم درخشان قرمز رنگ هستند و برخی از گونه های آنها شاخدار هستند. افرادی که با آنها روبرو شده اند به آنها لقب شیطان داده اند. آنها در اوهایو، پنسیلوانیا، ویرجینیای غربی و… دیده شده اند.

 

69. کوشناک KOSHNAK *

 

 

 

 

 

آنها 1200 سال نوری از ما در جهت جبار فاصله دارند. قد آنها 1.5 متر است. دارای چشم های گشاد بیضی شکل و سبز رنگ هستند. چشم ها، برجسته ترین چیز در مورد این گونه است. از یک راوی هنگام مواجهه با او گزارش شده که او نوعی پوشش عمامه مانند به سر می‌بست که یک ستاره 10 یا 12 پر در جلوی آن قرار داشت.

این پرونده شامل کشیش دیوید ملندز، اهل پورتوریکو می شود که توسط موجوداتی که ادعا می کردند از سیاره کوشناک آمده اند، به پایگاهی در عمق دریا برده شد. یکی از آنها که اوهنشتو نام داشت، محقق (انسان) را سوار یکی از وسایل نقلیه خود کرد، پایگاه های زیر دریایی روی زمین را به او نشان داد و از طریق تله پاتی گفتارهای فلسفی طولانی درباره زمان، مکان و دلایل وجود انسان را به او ارائه کرد.

این شامل ارجاع به ابعاد بالاتر بود. او گفت که آنها در ابعاد هفتم و هشتم سفر می کنند که برای انسان های زمینی ناشناخته است و از 13 بعد وجود، آگاه هستند. او گفت که طول عمر عادی آنها حدود 800 تا 1000 سال است.

 

70. بارور BURRWER *

 

 

 

 

 

آنها نژاد جهش یافته مارها هستند که توانایی پنهان شدن در اعماق و لایه های زیر زمین را دارند و دارای 4 پا هستند که از آنها برای حفرکردن و ایجاد تونل های مصنوعی استفاده می کنند. آنها برای از بین بردن متجاوزان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند. این احتمال وجود دارد که آنها دارای یک سیستم پیشرفته بایوسنسینگ باشند.

 

71. دالس DALS *

 

 

 

 

 

آنها یک نژاد بسیار زیبا و شبیه نوردیک ها و پلیدین ها هستند. تفاوت آنها با نوردیک ها در اندام فیزیکی آنهاست که دارای سیستم داخلی بدنی بسیار متفاوتی با انسانها و نوردیک ها هستند.

 

72. سنتورین CENTURIAN *

 

 

 

 

 

آنها که به ALPHA CENTAURIAN معروفند از صورت فلکی قنطورس بین صورت فلکی لوپوس و ولا می آیند. جنس ماده با ارتفاع کمتر از 2.4 متر و نر بسیار عضلانی و متناسب و کمی بلندتر است. بدن فلسی، مانند مارمولک و بدن عضلانی دارند و رنگ پوست آن به صورت تکه های سبز و آبی یا قرمز و سبز است.

چشم ها گرد و برآمده با شکاف عمودی مانند REPTOID هستند و به رنگ قرمز روشن یا طلایی هستند. آنها به دلیل توانایی های خود به عنوان استراتژیست های بزرگ و مشاوران رابط فدراسیون شناخته می شوند. آنها در گرد هم آوردن گروه هایی از موجودات ذی شعور مختلف و در دستیابی به اهدافشان در صلح آمیزترین و هماهنگ ترين شیوه ها سرآمد هستند.

قنطورس ها دو نوع سفینه دارند که در آسمان زمین قابل مشاهده است. سفینه اول یک پیشاهنگ همه منظوره است. به شکل زنگ است و یک بال دایره ای بزرگ عدسی مانند به قسمت زیرین آن متصل است. قطر آن حدود 45 فوت (14 متر) و ارتفاع آن نزدیک به 30 فوت (9.1 متر) است.

 

73. آنابوآ ANABUA *

 

 

 

 

 

ظاهر فیزیکی آنها مانند عقابی است که با گوشت انسان پوشیده شده است کسی که آنها را دیده می گوید: مردی با لباس بومیان آمریکا شبیه به عقابی که با گوشت انسان پوشیده شده از راهرویی در نزدیکی نمایشگاه مجسمه های من قدم زد. دنبالش رفتم اما او باخروج از اتاق ناپدید شد.

ANABUA می گوید: ما آنابوآ هستیم، قبیله پر از موجودات که شما آنها را عقاب می نامید. ما از منظومه ستاره شکارچی آمده ایم و در گایا، مادر زمین، قبل از وجود بشر بوده ایم. ما تعادل طبیعت هستیم و فقط چیزی را می خوریم که ما را حفظ می کند اما طمع انسان جنگل ها را قطع کرده و سوزانده و سازه های سرد و بی جان را جایگزین آن کرده و زیبایی طبیعی آن را مخدوش کرده است.

طمع انسان منجر به جنگ شده است و او در نهایت نه تنها خود بلکه تمام زندگی روی زمین را از بین خواهد برد. تا قبل از اینکه دیر شود ما التماس می کنیم، زمین را به همان صورتی که آن را پیدا کردید، بازگردانید. در میان ما در صلح و آرامش زندگی کنید. راه های احمقانه خود را متوقف کنید قبل از اینکه چیزی برای نجات باقی نماند. ما برای سیاره زمین گریه می کنیم نه برای نسل بشر.

 

74. آناکیم ANAKIM *

 

 

 

 

 

نام دیگر این گونه الس می باشد که در تورات به عنوان نفلیم از آنها یاد شده است. آنها گسترده ترین نژاد فضایی هستند و روی زمین تاریخچه باشکوهی دارند. قد آنها بین 3 تا 4 متراست اما قد اسکلت های یافت شده از آنها گاهی به 12 متر نیز رسیده است. ظاهر آنها شبیه انسان است و می توانند بدون جلب توجه در میان انسانها زندگی کنند.

 

75. امفبین AMPHIBIAN *

 

 

 

 

 

امفبین یا امفبیان ها موجوداتی با خصوصیات خزندگان هستند و ویژگی بارز آنها دوزیست بودن آنهاست. آنها ماهیتی نیمه آبزی دارند و در نزدیکی مناطق باتلاقی و رودخانه ها دیده می شوند. آنها بدون تحریک و علت به مردم حمله می کنند و ماهیتی تهاجمی دارند.

 

76. درو DERO *

 

 

 

 

 

درو یا دروس DEROS یک گونه زیر زمینی است که برخی آنها را انسان می دانند و برخی دیگر آنها را غیر انسان می دانند. این ها موجوداتی هستند که افسانه های ما در ‌‌مورد ترول ها از آنها می آید. درو ها در تونل های زیر زمینی، شهرها و زیر دریا ‌‌زندگی می کنند. آنها ادعا می کنند که سیاره زمین در ابتدا مال آنها بوده و روزی دوباره مال آنها خواهد بود.

آنها به غیر از ابروهای بلوند خود، به دلیل بیماری به نام تریکوتیلومانیا، هیچ مویی روی بدن خود ندارند و مسئول بیماری های تریکینوز و تریکینازیس هستند. رنگ پوست آنها صورتی مایل به خاکستری و چشم های آنها خاکستری نقره ای هستند و در تاریکی می درخشند. دروها ناخن دست، پا، نوک سینه، ناف یا راست روده ندارند. آنها دندان ندارند و به نظر می رسد دهان آنها پر از یک ماده لزج است.

آنها شبگرد هستند و بسیار خوب می شنوند. آنها صلح طلب نیستند و نسبت به انسان ها تنفر شدید دارند. آنها در ظاهر بسیار شبیه انسان هستند، اما از آن دور هستند. بینی آنها بلند و شبيه خرطوم است که بسیار شبیه بینی فیل است. امروزه بسیاری از افرادی که چاق هستند، از نوادگان دروس هستند البته افراد بالای 300 پوند (136 کیلو).

این گروه از غار نشینان دیوانه، دروس نامیده می شدند که ترکیبی از دو واژه مضر و ربات است. این نیروها واقعا وجود دارند و رئیس آنجا یابهان است. آنها دائما با گروهی از موجودات به نام DUWAANIS که این عقیده را دارند که آنها نیز روزی سیاره را تصرف خواهند کرد درگیر هستند. آنها تا 2.5 متر رشد می کنند و بسیار چاق هستند.

 

77. تیتونیا TEETONIA *

 

 

 

 

 

آنها از TEETONIA آمده اند و در چندین نوبت بین سال های 1978 و 1980، مامور امنیتی ایتالیایی، پیِر فورتوناتو زانفرتا را ربوده اند. پس از اولین برخورد، زانفرتا اولین موجودی را که دید را به عنوان سبز بزرگ، زشت و بدبین توصیف کرد.

قد متوسط آنها حدودا 3 متر است. برخی آنها را به عنوان REPTILIANS معرفی می کنند، اما با توجه به اینکه آنها با موهای سبز پوشیده شده اند، پستانداران غیر انسانی گزینه دیگری است. آنها چشم های مثلثی زرد رنگ دارند.

 

78. تیائوبا THIAOOUBA *

 

 

 

 

 

آنها از نظر ظاهری، انسان هرمافرودیت هستند و دارای ویژگی های مردانه وزنانه هستند. قد آنها 2.4 متر است. میشل دزمارکت که در پرث استرالیا زندگی می کند، ادعا می کند که از سال 1987 با ساکنان این سیاره در تماس بوده است، او ظاهرا 9 روز را در سیاره آنها گذرانده است. او در آن زمان 58 سال داشت. مخاطب اصلی او تائو بود، زنی بور و قفقازی که تقریبا 8 فوت قد داشت.

 

79. دورف DWARF *

 

 

 

 

 

آنها (کوتوله ها) انسان های کوچکی هستند که در غارها زندگی می کنند. آنها در کشور ایران، افغانستان، شمال کالیفرنیا و برخی مناطق دیگر دیده شده اند. در بیشتر موارد گزارش مشاهده آنها همراه با مشاهده یوفو و خاکستری ها بوده است. برخی گفته اند آنها ماهیتی اثیری دارند اما توانایی ظاهر شدن به صورت جامد یا نیمه جامد را نیز دارند. قد آنها از 30 تا 70 سانت است و مکان محبوب آنها گورها و قبرهای قدیمی است.

 

80. چوپاکابرا CHUPACABRA *

 

 

 

 

 

آنها موهای سیاه زبر در سراسر بدن خود دارند و توانایی قابل توجهی برای تغییر رنگ به دلخواه دارند، تقریبا مانند آفتاب پرست. در تاریکی، رنگ آن به مشکی یا قهوه ای تیره تغییر میکند و در منطقه ای که با نور خورشید احاطه شده است، به رنگ سبز، خاکستری، قهوه ای روشن یا بژ تغییر میکند.

دو چشم قرمز دراز بیضی شکل و آرواره ای دارند. برخی از شاهدان گوش های نوک تیز کوچکی در آنها دیده اند. این موجود دارای دو بازوی کوچک با یک دست پنجه ای سه انگشتی و دو پای عقبی قوی است که دو یا سه چنگال دارد. به نظر می رسد که به آنها امکان می دهد سریع بدوند و از روی درختان بپرند.

طبق بسیاری از مشاهدات، پاهای این موجود تقریبا خزنده یا بز مانند به نظر می رسد. تعدادی از شاهدان ادعا می کنند که این موجود، دم و زائده هایش را (با سرعتی باورنکردنی) تکان می دهد و به او اجازه میدهد واقعا پرواز کند. اولین بار در شهر OROCOVIS گزارش شد‌. آنها در شهرداری CANOVANAS و در بسیاری از مناطق پورتوریکو مشاهده شده اند. عادات آنها هم روزانه و هم شبانه است.

مادلین تولنتینو و همسایگانش در جامعه کامپوریکو (شهرداری کانواناس) شاهد یکی از این موارد بودند. همه آنها ساعت 3 بعد از ظهر در خیابانی آن را مشاهده کردند. هنگامی که آنها به این موجود نزدیک شدند، این موجود با سرعت فوق العاده فرار کرد.

 

81. بلاترسین BELLATRICIAN *

 

 

 

 

 

آنها از یکی از درخشان ترین ستاره های صورت فلکی شکارچی که بالای کمربند جبار یافت می شود می آیند. بسیار پوسته پوسته و استخوانی هستند. قسمت بالایی سر توسط یک تاج استخوانی بزرگ احاطه شده است. چشمان درشت قرمز یا زرد مات (شبیه خزندگان زمین) دارند و دهان دارای لب های نازکی است که از یک طرف سر به طرف دیگر کشیده می شود.

نرها کوتاهتر ازماده ها هستند. قد نرها از 2.44 تا 3 متر متغیر است وماده ها از 2.6 تا 3.12 متر قد دارند. پوست به رنگ سبز، زرد، قهوه ای یا قرمز است. به دلیل مهارت های دیپلماتیک و رهبری عالی مورد توجه قرار گرفت. بشقاب پرنده آنها شبیه قطرات شبنم و مانند سوسک است. طول آنها از 30 تا 122 متر متغیر است. طول بشقاب پرنده های مادری بین 1.6 تا 640 کیلومتر است و شبیه قورباغه های بزرگ است.

 

82. کاپونی CAPONI *

 

 

 

 

 

راوی می گوید: غروب 9 اردیبهشت 1993 بود. شنیدم صدایی متفاوت از حيوانات معمولی می آید. به این فکر می کردم که ممکن است انسان مستی باشد که از همان جاده پایین می آید. سپس، درگوشه ای از خانه، یک پالتوی سفید را دیدم‌. فکر میکردم گربه ای رها شده پیدا کرده ام که در یک کیسه پلاستیکی پیچیده شده است.

به کیسه ضربه زدم و وحشت کردم زیرا کیسه پلاستیکی قدیمی روی آن پرید و نشان داد که سر، دست و پا دارد. از روی زمین بلند شد و به سمت دیواری رفت که قبلا به شما نشان داده ام. پوست مشبک قهوه ای براق داشت. قد او حدود 80 سانتی متر بود.

خیلی سریع بود. پاهایش پیچیده بود و چیزی را حمل می کرد که شبیه کیفی بود که پشتش بود. فقط پوست سرش را دیدم و از بازوهای کوچکش که استفاده نمی کرد و تکان نمی خورد. این موارد توسط فیلیبرتو کاپونی، در ایتالیا در سال 1993 گزارش شد.

 

83. نومو NOMMO *

 

 

 

 

 

آنها از SIRIUS B می آیند و موجوداتی زشت و دوزیست هستند که شبیه پری دریایی هستند. آنها همچنین در اسطوره های بابلی، اکدی و سومری ظاهر می شوند. الهه مصری ایسیس که گاهی به صورت یک پری دریایی به تصویر کشیده می شود نیز با ستاره سیریوس مرتبط است.

آنها در درجه اول سبز بودند، اما مانند آفتاب پرست، گاهی اوقات رنگ آنها تغییر می کرد. آنها موجودات دوزیست، هرمافرودیت و ماهی مانند هستند. تصاویر عامیانه از نومو، موجوداتی را با بالاتنه انسان نما و پایین تنه و دم ماهی مانند نشان می دهد. شباهت های زیادی با خدای آب بابلی QANNES وجود دارد که گفته می شود نیمه انسان و نیمه ماهی است.

توجه داشته باشید که مجسمه یکپارچه ELFRIALE در تياهواناکو، نشان دهنده ماهی انسان نما است. مجسمه یکپارچه مشابهی نیز در ناحیه غرق شده نوالی چوری در آناتولی ترکیه پیدا شده است.

 

84. فروگمن FROGMAN *

 

 

 

 

 

آنها پوست صاف، قهوه ای مایل به سبز و راه راه دارند و چشم هایشان مانند دهان شکاف دار است. آنها نیم تا یک متر قد دارند و صداهایی بلند، مانند اردک وحشی دارند. تعداد زیادی از آنها، همراهان سوسک مانند سیاه به طول 25 میلی متر دارند. در خودروی آنها به اندازه اتوبوس، دو نفر با قد 1.7 متری با چهره هایی پهن و عجیب که محافظ های صورت سبز رنگی پوشیده بودند، وجود داشت.

بیلی (راوی) دوباره توسط این گونه درسال 1977 و 1978 مورد بازدید قرار گرفت. او می گوید: چشم های نورانی داشت و اصلا به راه رفتن درخشکی عادت نکرده بود. راه رفتن ناهنجارش این را کاملا واضح می کرد. به ویژه وقتی ما را دید فرار را به خوبی انجام می داد در حالی که از تعقیب کنندگان خود پیشی گرفت.

این کار را در حالتی بسیار عجیب و تقریبا مست انجام داد. ضبط شده در 24 سپتامبر 1951 در اورلند پارک، توسط هریسون ای. بیلی، کارگر فولاد.

 

85. مون آیز MOON EYES *

 

 

 

 

 

آنها پوست آبی کم رنگ و 2 تا 2.5 متر قد دارند. به گفته جان لیر و دیگران، ممکن است همان انسان های بزرگی باشند که طبق گفته جان لیر، فضانوردان ما در ماه با آنها مواجه شدند، که به نوبه خود ساکت شدند و اجازه نداشتند آنچه را که می بینند بگویند. طبق برخی روایت ها، این افراد ممکن است با نوردیک ها متحد باشند.

آنها ادعا میکنند که نوادگان نوح هستند که چند قرن پس از طوفان به نیمکره غربی سفر کردند و سیستم ها و فناوری های غار باستانی پیش از غبار را کشف کردند که در فرو رفتگی های زیر زمینی رها شده بودند. آنها بیشتر در غارهای عمیق در زیر منطقه عمومی اوزارکس آرکانزاس و مناطق اطراف آن دیده شده اند.

 

86. اینسکتوید INSECTOID *

 

 

 

 

 

قد آنها 1 تا 2 متر، وزن آنها 35 تا 70 کیلوگرم و دمای بدن آنها 110 درجه فارنهایت است. آنها 130 تا 150 سال زمینی عمر می کنند. افزودن رنگ به بینایی حشره ها توسط آنتن های دوگانه انجام می شود که علاوه بر گیرنده های شنوایی، از شبکه پیچیده ای از مخروط های حساس به طول موج تشکیل شده اند.

ظرفیت های شنوایی آنها بسیار توسعه یافته است و به دلیل آنتن های تک جهتی، معمولا درحالی که سر خود را کمی به سمت پایین متمایل می کنند گوش می کنند.

 

87. جاواس JAWAS *

 

 

 

 

 

آنها پس از شباهتشان به موجودات فیلم جنگ ستارگان با لباسشان متمایز می شوند. آنها کلاه و روپوش می پوشند، عموما کوتاه قد هستند. قدشان بین 1 تا 1.5 متر است و صورتشان توسط سایه هایی که مقنعه آنها پرتاب می کند، پنهان است.

 

88. جیزان GIZAN *

 

 

 

 

 

جیزان احتمالا یک گروه انشعابی از پلیدین بود که به زمین آمدند و پایگاهی را بر زیر مصر تشکیل دادند. ظاهرا آنها درگذشته بر برخی از ادیان جهانی تأثیر داشته اند. اطلاعات آنها توسط پلجارن در دهه 1970 حذف شد، زیرا ظاهرا پلجارن را مورد حمله قرار دادند، بنابراین پلجارن مناسب دید که جیزان یا بفاث را از زیر مصر گرفته و خارج کند.

براساس تحقیقات LEADINGEDGE، یک غار بزرگ در اعماق مصر وجود دارد که در آن افرادی با روابط نزدیک با دولت مخفی ایالات متحده زندگی می کنند. برخی منابع نشان می دهند که «مردم جیزه» ممکن است جامعه ای کنترل شده توسط خزندگان باشند، اگرچه این کاملا قطعی نیست.

 

89. نپتونین NYPTONIAN *

 

 

 

 

 

آنها ماهی مانند و انسان نما هستند و به آبشش برای تنفس در زیر آب مجهز هستند. موجوداتی صلح جو که برای علم و فناوری ارزش قائل هستند. ظاهرا آنها پایگاه های زیر آب را در اینجا روی زمین پنهان کرده اند. جز رایلی مارتین هیچ نویسنده دیگری به این گونه اشاره نکرده است.

 

90. اشنان ISHNAAN *

 

 

 

 

 

اعتقاد بر این است که ایشنا نام سیاره ای با ساختار کریستالی در منظومه شمسی سیریان است. آنها موهای بلند رنگ طلایی و چشم های آبی، سبز یا زرد مورب دارند. مردم کریستالی (اشنان) مردمانی روشنفکر، متفکر و خلاق بودند. آنها بدنهای کریستالی شکننده با ذهنی قدرتمند داشتند و مبتکر بودند. احتمال انقراض این گونه وجود دارد.

 

91. لویادن LEVIATHAN *

 

 

 

 

 

لویادن LEVIATHAN یا “مارهای دریایی” سائوری مانند به اصطلاح “هیولای دریاچه نس”. این شاخه از نژاد مارها از آنجایی که طبیعت آبزی دارند و استفاده از اندام خود را به دليل جهش آتروفیکاسیون از دست داده اند، ظاهرا برای جنگ های دوربرد روانی و دستکاری پنهانی نژاد بشر استفاده می شوند.

 

92. ستازین CETACEAN *

 

 

 

 

 

آنها از سیگنوس آلفا، منظومه های ستاره ای کوچکتر که به دور خورشیدهای مرکزی دنب، سیدار، دنایا و آلدریا می چرخند، آمده اند. ماموریت معنوی آنها، تجسم بخشیدن به حجم عظیم و سکونت در اقیانوس های ما است. جایی که نوری را که از تمدن های دور به سیاره تابیده می شود را جذب و لنگر می اندازند.

این نهنگ ها و روح های دلفین ها، که از نظر روحی و فکری تکامل یافته ترین ها در سیاره شما هستند، با خروج فیزیکی به ایستگاه های نور اولیه خود می روند، اما همچنان با انرژی عاشقانه شان سیاره شما را زیبا میکنند.

 

93. اسکریل SKRIL *

 

 

 

 

 

خانه این نژاد مهندسی شده BELLATRIX ORION است. آنها رپتوید های بسیار بد با ویژگی های رپتلین ها هستند و به شدت از نظر سایبری تقویت شده اند.

 

94. اسکرید SKREED *

 

 

 

 

 

آنها موجوداتی حشره مانند با هوش فوق‌ العاده هستند و 1.5 متد قد دارند.

 

95. انرژی زوآ ENERGYZOA *

 

 

 

 

 

آنها نوعی از حیات بیولوژیکی هستند که به «موجودات آسمانی» یا «چتر دریایی خورشیدی» یا «جانوران جوی» معروفند. این اشکال حیات گونه جدیدی از حیوانات هستند که در فضای بین ستاره ای زندگی می کنند. آنها را ENERGYZOA می نامند زیرا از انرژی خالص تشکیل شده اند.

آنها موجودات بسیار باهوشی نیستند، اما شکل های حیات ابتدایی مشابه شکل های حیات در دریاهای عمیق سیاره زمین هستند. این شکل های حیات ممکن است انواع مختلف پلانکتون های کیهانی فضا باشند.