نژادی فرازمینی به نام آندرومدان

 

به نام آفریننده عشق

 

نکته: وجود این نژاد، از نظر شواهد و مدارک، نیمه معتبر تلقی شده است.

نکته: صحت اطلاعات این مقاله صرفا به منبع ذکر شده بستگی دارد و این مقاله ترجمه ای از مقالات علمی دیگر است.

 

آندرومدی ها

1) نیروی عظیمی از موجودات از کهکشان آندرومدا می آیند. اینها موجودات بین ستاره ای هستند که در نور می روند. سفینه‌های آن‌ها این توانایی را دارند که در نور فوق‌العاده حرکت کنند، به طوری که تنها در چند لحظه می‌توانند از یک منظومه ستاره‌ای کاملا متفاوت به اینجا برسند.

2) این موجودات بسیار زیبا هستند. آنها سبک هستند و بسیار نازک هستند. این نژاد از نظر معنوی چنان تکامل یافته است که دیگر نیازی به بدن فیزیکی ندارند. آنها تقریبا موجوداتی از انرژی نور هستند. آنها در نور روشن می شوند. آنها بسیار بلند هستند و هشت تا ده فوت ارتفاع دارند. در اساطیر از آنها به عنوان موجودات بالدار یاد می شد.

3) سیستم بیولوژیکی آنها کاملا متفاوت از سیستم ژنتیکی ما است. این موجودات تجسمی را نشان می دهند که در نور مغناطیسی شده است. آنها نمی خورند. دانش کسب می کنند. آنها از “پرونا” زندگی می کنند که یک اصطلاح باستانی به معنای حقیقت است.

4) آن‌ها زیبا هستند که توصیف نمی‌شود و بشر بر تکه‌هایی از آن زیبایی سایه می‌اندازد. آنها از انسانیت مراقبت کرده اند زیرا ما را برادر و خواهر خود می دانند. آنها معتقدند که همه ما از یک منبع آمده ایم و همه ما در نور آفریده شده ایم. این پیوند مشترک بین ماست.

5) آنها یک کشتی مادر بسیار عالی دارند. در شب به دلیل فلزی که از آن ساخته شده است نامرئی است. سیاه به نظر می رسد. اما اگر بخواهد روشن شود، از خورشید روشن تر می شود. اینجا در استراتوسفر ماست. بی صدا و یواشکی حرکت می کند. دولت ما از حضور خود آگاه است و برای آنها شوم است.

6) این سفینه Miria Amour نام دارد. به معنای نور نقره ای است. سفینه، جنگجویانی دارد که تخیل را به چالش می کشند. می تواند یک قاره را تا انتهای دریا منفجر کند. می تواند سیاره ما را بچرخاند و آن را از مدار خارج کند. سفینه به دلیل بیماری در این سیاره اینجاست. اینجا به دلیل فروپاشی آگاهی تمدن است. اینجا نیز به دلیل تغییراتی است که قرار است در اینجا رخ دهد و این به خاطر نیروی دیگری است که در این سیاره درگیر است.

7) این موجودات در گذشته برای انجام کارهای شگفت انگیز و حفظ بذرهای انسانیت سودهایی را برانگیخته اند. از حقیقت و کلمات آن سوء استفاده، سوء تعبیر شده و توسط مردان قدرتمند برای به بردگی گرفتن مردم استفاده شده است و اجازه داده شده است. اما، این نهادها اکنون برای حقیقت بازگشته اند.

 

منبع: guiaviajesvirtual.com

 

برای اطلاع از موجودات زنده موجود در کیهان این مقاله را مطالعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *