آیا موجودات فضایی وجود دارند؟

به نام آفریننده عشق

 

شاید در گوگل مباحثی را پیرامون یوفو ها یا همان بشقاب پرنده ها خوانده باشید. دیگر کسی در جهان نمی تواند منکر وجود یوفو ها شود زیرا به وفور و تقریبا در تمامی کشور ها آنها دیده شده اند و آن چیزی که مسئله را جذابتر می کند اینست که دولت ها آنها را به خود نسبت نمی دهند و وانمود می کنند که اطلاعات زیادی از این اشیاء ناشناخته ندارند.

 

موجودات بیگانه در روایات

اگر بخواهیم از منظر دینی به این موضوع نگاه کنیم احادیثی را می یابیم که به طور مختصر از موجودات فرازمینی سخن گفته است و از آنها به عنوان “آدم های دیگر” یاد کرده است.

  • امام باقر (ع) می فرماید: آیا گمان می کنی که خداوند, تنها یک جهان آفریده و انسانی جز شما را خلق نکرده است؟! به خدا سوگند خداوند هزار هزار عالم و هزار هزار نوع انسان آفریده است و شما در آخرین جهان و آخرین انسان ها هستید. (توحید صدوق ص 277)
  • امام باقر (ع) در حدیث دیگری می فرماید: همانا آن سوی ماه, سیارات متعددی آفریده شده است که در آنها مخلوقات فراوانی وجود دارند در حالیکه نمی دانند خداوند انسان را آفریده است. (بحارالانوار ج 27 ص 46)
  • امام صادق(ع) نیز می فرماید: خداوند هزاران عالم آفرید که هر یک از آنها از هفت آسمان و زمین بزرگتر است و ما حجت خدا هستیم بر تمام این عوالم. (بحارالانوار ج 27 ص 41)
  • در قرآن کریم آمده است: و از نشان های خدا آفرینش آسمان ها و زمین است و آنچه از موجودات که میان آن دو پراکنده است. (سوره شوری آیه 29)

این ها برخی از آیات و روایاتی است که بطور مستقیم یا غیر مستقیم به وجود موجودات فضایی اشاره کرده است. اما اگر منطقی به این قضیه نگاه کنیم باز هم وجود موجودات فرازمینی غیر عقلانی به نظر نمی رسد زیرا چطور ممکن است میلیاردها سیاره و کهکشان خالی از سکنه باشد و بیهوده آفریده شده باشد.

 

نظرات دانشمندان

اکنون نظرات دانشمندان بزرگ را در مورد این قضیه اسرار آمیز یعنی وجود حیات فرازمینی یادآور می شویم.

نیکلا تسلا

نیکلا تسلا با آزمایش اختراع جدیدش، به این باور رسیده بود که موجودات سیاره‌‌ های بیگانه در حال برقراری ارتباط با زمینیان هستند. پس از این رویداد، او تصمیم گرفت گیرنده‌های رادیویی قوی‌تری بسازد تا این سیگنال‌ها را رمزگشایی نماید. در واقع او سعی داشت همان سیگنال‌های رادیویی را با کیفیت بهتری بشنود؛ اما در ادامه، شنیدن صدای موجودات فضایی نیکولا تسلا را متحیر ساخت!

تسلا معتقد بود که بیگانگان در حال صحبت با ما هستند، او با وجود آنکه با زبان ارتباطی آنان نا آشنا بود، کاملا می‌توانست آنان را درک کند. تسلا در یادداشت‌های خود آورده بود که موجودات دیگر سیارات به طور مداوم در حال صحبت با سایر سیاره‌ها همسایه هستند.

 

استیون هاوکینگ

استیون هاوکینگ مدعی شده بود هرگونه تلاش از سوی ساکنان کره زمین برای ارتباط با همسایگان فرازمینی خود به قتل‌ عام آن‌ها از سوی این موجودات خواهد انجامید.

برجسته‌ترین فیزیکدان نظری جهان می‌گوید علیرغم اینکه احتمال دارد موجودات فضایی در سیاره «گلیز 832 سی» که اوایل سال میلادی جاری کشف شد، سکونت داشته باشند؛ این موجودات از تلاش‌ های ساکنان کره زمین برای تماس با آن‌ها خشنود نخواهند شد.

 

مایکل ولف

دانشمند آمریکایی دکتر مایکل ولف مدعی شده بود که بیش از ۲۵ سال با مجوز سطح ” بالاتر از فوق سری ” مامور دولت بوده و عمدتا روی پروژه های علمی انسان / موجود بیگانه  کار می کرده است. او طی سالهای آخر زندگیش اوقاتش را به سخن گفتن درباره پنهان کاری در مورد یوفوها و فرازمینی ها با روزنامه نگاران گوناگون می گذراند. رئیس او در شورای امنیت ملی ( NSC ) به او این اجازه را داده بود که اطلاعات سری را به شکل کنترل شده افشا کند.

 

این تنها گوشه ای از سخنان دانشمندان و سیاستمداران در مورد وجود بیگانه های فضایی است که در آینده مقالات بیشتری از این افشاگری ها منتشر خواهد شد که برخی از آنها را می توانید از بخش تجربیات مردمی بخوانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *